سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، جابه جایی مسافران این استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مقصد ۵ استان، که از نظر آلودگی وضعیت حادتری دارند، ممنوع شده است.

تست کرونای ورودی مازندران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جعفر شهامت یکشنبه ۱۱ اسفند افزود: با هماهنگی انجام شده با دفتر مدیریت بحران استانداری، تا اطلاع بعدی در این استان، فروش بلیت به مقصد استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، قم و اصفهان ممنوع است. پیش از این روزانه ۶ تا ۷ دستگاه اتوبوس، کار جابه جایی مسافران بین استان خراسان شمالی و استان‌های مذکور را انجام می‌دادند.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای پیشگیری از کرونا، در بخش حمل و نقل عمومی استان اندیشیده شده است. ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در این استان به صورت مداوم در حال انجام و توصیه‌های لازم نیز برای رعایت بهداشت در ناوگان عمومی مسافری به شرکت‌ها و انجمن‌ها داده شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: به رانندگان توصیه شده تا اگر مسافری در مسیر، به ناوگان عمومی سوار شد که علائم سرماخوردگی داشت، وی را به اولین مرکز بهداشتی در مسیر منتقل کنند.

شهامت خاطرنشان کرد: همچنین با استقرار تیم کنترل تب سنج در پایانه مسافربری بجنورد، سلامت مسافران ورودی به استان به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا کنترل می شود. این طرح، از روزهای آینده در دیگر شهرستان های استان انجام خواهد شد.

این مسئول افزود: تمام تلاش ما این است که با ارتقای ایمنی سلامت و بهداشت در ناوگان عمومی، اعتماد مردم به سفر با این ناوگان تقویت شود.

کد خبر 488236

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha